ما بی تو خسته ایم
تو بی ما چگونه ای؟
همیشه فکر میکردم شاید اگر نباشی فرقی نکند. کسی دلگیرت نشود. بدون چشم نگران و امیدوار زندگی سخت خواهد شد.
این روزها تمام تلاش و تمرکز من شده رسیدگی کردن به منی که مدتها بود از آن غافل بودم.
ما را در سایت قناعت دنبال میکنید
برچسب: مابی تو خسته ایم تو بی ما چگونه,ما بي تو خسته ايم,شعر ما بی تو خسته ایم,ما بی تو خسته ایم تو بی ما چگونه ایی, نویسنده: بازدید: 33